SEMINARI: Territoris Resilients I Taller de reflexió territorial sobre l'Horta de València

Del 12 al 15 d'abril 2024 I ETSA UPV

TERRITORIS RESILIENTS és un taller de reflexió territorial sobre l'Horta de València que aprofundeix en la relació de la ciutat amb el territori sobre la triple hèlix dels Serveis ecosistèmics, la Sobirania i la Salut de les metròpolis.
A través d'una sèrie de ponències, debats i passejades amb agents del territori, aprofundirem sobre els reptes i potencialitats de l'Horta de València com a espai de transformació i la dimensió de la ruralitat com a font regenerativa.
Aquest taller l'organitza el @dutpupc amb la col·laboració de l'@etsaupv i està destinat a l'alumnat del MDUT i @mismec_etsav així com l'alumnat de la UPV i el públic interessat.

Accés lliure fins a completar aforament.

PROGRAMA: